вівторок, 1 квітня 2014 р.

«Здоров’я – головний життєвий скарб»

«Здоров’я – головний життєвий скарб»
виставка-порада

Найбільше багатство людини – здоров'я.
Народна мудрість

07 квітня в Україні відзначається Всесвітній день здоров’я. Здоров’я – найголовніший скарб людини. Збереження здоров’я – нагальна потреба і життєва необхідність кожного із нас. Адже саме від нього залежить наше життя. При зустрічі ми запитуємо один одного про здоров’я і бажаємо його один одному: воно воістину є головною умовою людського щастя. У всі часи люди особливу увагу звертали на своє здоров’я, піклувалися про нього, винаходили все нові й нові ліки від хвороб і способи зміцнити свій організм, щоб залишатися бадьорими на довгі роки.
Саме тому 01 квітня в читальному залі була оформлена виставка-порада «Здоров’я – головний життєвий скарб, метою якої було: формування у учнів здоров’я зберігаючих компетентностей, прагнення берегти своє здоров’я як найдорожчий скарб, виховання потреби вести здоровий спосіб життя, почуття відповідальності за власне здоров’я.
На виставці була представлена література у 4 розділах: «Стиль життя – здоров’я», «Здоровий спосіб життя», «Наркоманія, алкоголь, куріння – це жахливо», «Духовність – складова частина здоров’я».
І розділ включає в себе літературу про охорону здоров’я, розкриває інформацію про народні методи лікування, збереження, зміцнення свого здоров’я та турботу про нього.  Дбаючи про своє здоров’я, ми дбаємо про здоров’я майбутніх поколінь усієї нашої української нації. Зберегти його допоможе здоровий спосіб життя.
Спостереження вчених показують, що здоров'я людини на 45–50 % визначається способом життя, на 20 % – впливом навколишнього середовища (природного, техногенного), на 20 % – спадковістю, на 8–10 % – охороною здоров'я, харчуванням тощо.
Найчастіше людина починає замислюватися про свій спосіб життя і здоров’я, коли наздоганяє якась проблема, з’являється хвороба чи нездужання. Турбота про своє здоров’я не має бути проблемою, турбота про своє здоров’я повинна бути образом життя – здоровим способом життя. Людина повинна дотримуватись правил особистої гігієни, займатись лікувальною фізкультурою, спортом, вміти раціонально харчуватись, знати рецепти народної медицини. Саме з таких актуальних питань зібрана література у ІІ розділі –  «Здоровий спосіб життя».
У ІІІ розділі – «Наркоманія, алкоголь, куріння – це жахливо» представлені видання, які допомагають зрозуміти, що здоров’я людини залежить не тільки від лікувально-профілактичних заходів медичних закладів, а перш за все – від дбайливого ставлення людини до свого здоров’я, вміння використовувати резервні сили свого організму та природні засоби, йдеться про вплив шкідливих звичок на організм людини, попередження і подолання наркоманії, алкоголізму, ВІЛ/СНІДу, куріння, які стосуються кожного із нас.
ІV розділ – «Духовність – складова частина здоров’я» містить інформацію про стародавні вірування українців, про те, як в давні часи лікували в монастирях на Русі та як вірою в Бога та молитвами можна лікуватись від шкідливих хвороб.

Пам’ятайте, що здоров’я – найцінніший скарб і від Вас залежить чи зумієте Ви зберегти його на довгі роки.

Немає коментарів:

Дописати коментар