середа, 18 грудня 2013 р.

"Філософія здоров'я Миколи Амосова"

                 
"Філософія здоров'я Миколи Амосова"
 віртуальна презентація
« Хірургія дала мені такі пристрасті
які не може дати ніщо інше.
Я творець, я виконавець.
Совість – ось мій головний суддя.
А хто може накласти більшу відповідальність?..»
Микола  Амосов
  6 грудня  ми відзначили знаменну дату: 100-річчя від дня народження геніального українського й радянського кардіохірурга, вченого-медика, літератора Миколи Михайловича Амосова. Його по праву називають великим українцем. Його ім'я (у контексті різних опитувань) стоїть в одному ряду з Ярославом Мудрим, Богданом Хмель­ницьким, Тарасом Шевченком. Життя Амосова — цілий світ, у якому були і великі перемоги, і тяжкі драми.  Спроба доторкнутися  до цього світу – у віртуальній подорожі «Філософія здоровя Миколи Амосова». Слухачі, а ними були учні 7-8 класів школи-інтернату №2,ознайомилися з біографією Миколи  Амосова, дізналися про цікаві факти з його життя, здійснили заочну подорож на старовинну київську Фундуклеївську вулицю (нині – вул. Б. Хмельницького), у будинок, де в квартирі на другому поверсі мешкав Микола Амосов. Присвятивши свою діяльність медицині Амосов вчив, що здоров’я потрібно добувати самому за допомогою обмежень і навантажень. Тому на закінченні бібліотекар читального залу Катерина Бояршинова представила тематичну добірку літератури та порадила окремі вправи, щодо збереження здоров’я  із комплексу фізичних вправ, рекомендованих Миколою Амосовим.

Немає коментарів:

Дописати коментар