понеділок, 2 листопада 2015 р.

«Мої вірші – мої багатство»

«Мої вірші – мої багатство»
творчий вечір поетеси Людмили Дрезналь

У неділю, 1 листопада в центральній бібліотеці організовано творчий вечір відомої в місті поетеси, члена літературного об’єднання «Ліра» Людмили Дрезналь. У залі зібралися шанувальники поезії Людмили Василівни, слухачі Університету третього віку, колеги із клубу «Ліра», друзі, знайомі, родичі. Захід розпочався циклом віршів про Кам'янець, про улюблене місто, в якому поетеса проживає і творить вже понад 40 років. Вірші «Квітка на камені», «Місто святості», «Кам’янецька мадонна», пісня «Кам’янецькі мости», яку професійно виконав музичний керівник МБК Юрій Савчук стали візитною карткою справжнього поетичного свята. Рідній Україні Людмила Василівна присвятила велику кількість поезій: «Рідний край», «Серце України», «Солов’їний край», які переривались патріотичними піснями «Розкажу про Україну», «Перевесло», «Благословенна будь, українська земля» у виконанні онука Олександра Лівіцького. Цілу низку віршів пані Людмила написала про природу, пори року, кохання, сім’ю, материнську любов. Не оминула поетеса і сучасну ситуацію в Україні, з великим сумом і біллю вона читала вірші «Герої Небесної Сотні», «Надія не гасне», «Моя Вкраїна» та закликала вшанувати всіх загиблих хвилиною мовчання». Людмилу Василівну вітали учні міської школи мистецтв, викладачі дитячої музичної школи, представники міської Ради ветеранів.

Немає коментарів:

Дописати коментар