четвер, 28 травня 2015 р.

«Вороги нашого здоров'я»

«Вороги нашого здоров’я»
година порад

 Здається, немає на світі жодної людини, яка б намагалася спростувати твердження: здоров’я – це щастя  і радість. Але цілком розумієш сенс сказаного лише тоді, коли це здоров’я втрачаєш. Звичайно грає вплив багатьох факторів ризику, але в першу чергу слід позбутися шкідливих звичок.
             Напередодні Всесвітнього дня боротьби з тютюнопалінням, який   встановлений у 1987 році Всесвітньою організацією охорони здоров’я (ВООЗ),  28 травня для студентів коледжу будівництва, архітектури та дизайну центральною бібліотекою проведено  годину порад «Вороги нашого здоров’я». Метою заходу було: виховувати негативне ставлення до шкідливих звичок, розширити знання про згубну дію нікотину, алкоголю, наркотиків  на організм людини; виховувати бажання вести здоровий спосіб життя.
   Студенти прослухали лекцію фахівця з відділу «Клініки, дружньої до молоді» Ольги Червоняк, яка окреслила всі інфекційні хвороби, які   впливають репродуктивно на здоров’я молоді, на загальний стан організму та майбутнє життя. Розповіла про шкідливі речовини, які потрапляють  в організм, навела приклади  шкоди для здоров’я та застерегла молодь від ризикованих дій.     
На закінчення бібліотекар запросила молодь ознайомитися з  книжковою виставкою  «Твій вибір – твоє життя».
                                      

Немає коментарів:

Дописати коментар