четвер, 6 квітня 2017 р.

«Здоров`я – спадщина чи власне надбання»

      «Здоров`я спадщина чи власне надбання»
                                          прес-діалог                                                  
Здоров`я – це найважливіша цінність для кожної людини.
З метою популяризації здорового способу життя, збереження здоров`я молодого покоління та в рамках відзначення Всесвітнього дня здоров`я - 6 квітня для студентів коледжу культури і мистецтв бібліотека імені Костя Солухи провела прес-діалог «Здоров`я - спадщина чи власне надбання».
Слухачі більше дізналися про те, що таке здоров`я, його складові і від чого воно залежить. Дізнались, які принципи та відкриття вчених є на сьогодення для покращення здоров’я людини, як краще влаштовувати своє життя, щоб бути здоровим та прожити довгі роки.
 Спілкуючись і висловлюючи свою думку про сенс життя та власне здоров`я, студенти прийшли висновку, що здоров`я – це гармонія тіла, розуму та фізичної досконалості і тільки від них залежить чи будуть вони піклуватись про своє здоров`я,  і чи буде їх майбутнє щасливим і безтурботним.
На завершення заходу студенти переглянули книжкову поличку за даною тематикою.



  

Немає коментарів:

Дописати коментар