неділя, 2 квітня 2017 р.

Шлях до здоров’я

Шлях до здоров’я
Виставка-порада

 1 квітня в центральній міській бібліотеці імені Костя Солухи користувачам представлено виставку-пораду «Шлях до здоров’я», що присвячена Всесвітньому дню здоров’я, який відзначається 7 квітня. Метою виставки  є популяризація літератури з питань здорового способу життя.
 І-ий розділ: «Стиль життя – здоров’я» представляє літературу, в якій розглядаються сучасні проблеми, що стосуються здоров’я людини і ціннісного ставлення до нього.
 Про складові компоненти їжі, позитивний вплив корисного харчування на збереження здоров’я людини розповість ІІ-ий розділ «Вітаміни навколо нас».
 Як зберегти на довгі роки молодість та красу жінкам, правильно доглядати за шкірою, як користуватися косметичними засобами порадять Вам матеріали ІІІ-го розділу «Задумано природою – створено людиною».
 Сподіваємося, що матеріали представлені на виставці, зацікавлять користувачів і кожен, хто ознайомиться з ними, знайде для себе корисну інформацію, яка допоможе зберегти той скарб, який має назву «Здоров’я».

Немає коментарів:

Дописати коментар