четвер, 17 вересня 2015 р.

«І Вітчизна в мені ще колись упізнає себе»

«І Вітчизна в мені ще колись упізнає себе»
(до 55-річчя Оксани Забужко)
літературна сага

Я не цікавлюся політикою –
я цікавлюся світом,
в якому я живу,
і відповідно Україною,
 часом, епохою,
в якій я живу...

Оксана  Забужко

Оксана Забужко - одна з найвідоміших письменників сучасної України. Її твори: лірика, оповідання, есе, повісті, романи завоювали любов читачів і визнання критики не тільки в Україні, а й за кордоном.
19 вересня Оксани Забужко виповнюється 55 років від дня її народження. З цієї нагоди 17 вересня у міському ліцеї для учнів старших класів проведено літературну сагу «І Вітчизна в мені ще колись упізнає себе».
Метою заходу було популяризація творів сучасної української письменниці, лауреата найпрестижніших премій та авторку першого українського бестселера.
У ході заходу «І Вітчизна в мені ще колись упізнає себе» учні коротко ознайомилися з її творами, зокрема  романом «Музей покинутих секретів», у якому українська історія за останні 60 років уперше постає живою та цілісною, а головні персонажі проходять безліч випробувань на людські честь і гідність. Цей твір Оксани Забужко — новий погляд на наше сьогодення; повістю “Казка про Калинову сопілку”, яка розповідає про велику трагедію українського роду, про двобій Добра і Зла, а для тих, хто любить поезію рекомендую  збірки «Диригент останньої свічки», «Друга Спроба: вибране» та інші.
На закінченні  бібліотекар  запросила учнів оглянути книжкову виставку «Авторка українських бестселерів» та зауважила, що ці книги можна прочитати саме в центральній міський бібліотеці.

1 коментар: