вівторок, 14 квітня 2015 р.

«Чи модно бути здоровим?»

«Чи модно бути здоровим?»
диспут

Здоров’я – безцінне надбання не тільки кожної людини, але і всього суспільства. Адже саме  здоров’я є тим чарівним ключем, який відкриває нові можливості чогось прагнути і досягати, омріювати і здійснювати, реалізовувати та розвивати себе, встановлювати орієнтири майбуття... і не відставати від моди. Мода...
Мода супроводжує нас всюди. Ми стежимо за модними тенденціями в одязі, взутті, інтер’єрі, читаємо модні журнали, книги, дивимося модні телешоу. Мода буває примхлива й швидкоплинна, а буває і навпаки, входить у наше життя надовго.
Що розуміється під поняттям мода на здоров’я та здоровий спосіб життя: по-перше – це здорове і збалансоване харчування, по-друге – це активний і рухливий спосіб життя, по-третє – це відсутність шкідливих звичок.
Ось основні питання, які перебували у полі зору диспуту «Чи модно бути здоровим?», який відбувся 14 квітня у міському ліцеї.
Бібліотекар також запропонувала  учням  зробити  цікаві вправи «Моя позиція» та «Я обираю».
На закінчення заходу  бібліотекар побажала молодому поколінню побільше рухатися, частіше посміхатися, дарувати свій прекрасний настрій всім оточуючим, а також міцного здоров’я, яке допоможе впевнено дійти до обраної мети.

Немає коментарів:

Дописати коментар