субота, 27 червня 2015 р.

«А я живу й люблю життя»

«А я живу й люблю життя»
презентація збірки поезій Жанни Мадич
Так назвала свою першу збірку поезій поет і композитор Жанна Мадич, яка щойно побачила світ у видавництві ПП Зволейка Д.Г. Її презентація відбулася 14 червня 2015 року в центральній міській бібліотеці. Сюди завітало багато друзів, однокласників, знайомих, колег, родичів Жанни Володимирівни. Слово про книгу та її автора написав відомий український письменник, член НСПУ, Заслужений журналіст України Мар’ян Красуцький. Захід розпочала сама поетеса віршем про Творчість та виконала пісню «Україна» . Провідний бібліотекар центральної бібліотеки Тетяна Дашко познайомила присутніх із творчим шляхом відомої в Кам’янці-Подільському поетеси, композитора і виконавиці пісень, активної учасниці літературно-мистецьких колективів, міських заходів та фестивалів. Жанна Мадич читала багато віршів, які присвятила і своїм батькам, і дітям, і рідній Україні, і Героям Небесної Сотні…, виконувала  власні пісні «Доле, щастя подаруй», «Друзі мої» та перлину своєї творчості «Повертайся мамо». Пісні «Мій Кам’янець» і «Музика» виконали колеги по творчості Тетяна Фтемова та Ілона Тихолюк. Доповнювала захід виставка друкованих матеріалів «А я живу й люблю життя». Пані Жанну вітали Заслужений працівник культури Микола Мельник, перша вчителька музики, однодумці із клубу «Ліра» та вручали квіти, а поетеса в свою чергу дарувала збірку своїх поезій.


Немає коментарів:

Дописати коментар