четвер, 30 червня 2022 р.

Стиль життя-здоров'я

 Стиль життя-здоров'я

Виставка-порада

     Здоров'я – безцінне надбання не тільки кожної людини, але і всього суспільства. Адже саме здоров'я  є тим чарівним ключем, який відкриває нові можливості чогось прагнути і досягати, омріювати і здійснювати, реалізовувати та розвивати себе, встановлювати орієнтири майбуття…

     З метою популяризації літератури з питань здорового способу життя та збереження  здоров'я людей в центральній міський бібліотеці імені Костя Солухи оформлена виставка-порада «Стиль життя-здоров'я».

     Виставка має 4 розділа: «Моє здоров'я, моє життя», «Харчуйся з користю», «Здоровий спосіб життя», «Шукайте лікаря в природі».

     I розділ :«Моє здоров'я, моє життя» представляє літературу, в якій розглядаються сучасні проблеми, що стосуються здоров'я людини і ціннісного ставлення до нього.

     Про складові компоненти їжі, позитивний вплив корисного харчування на збереження здоров'я людини розповість II розділ: «Харчуйся з користю».

     У  III  розділі «Здоровий спосіб життя»   користувачі дізнаються про те, що таке здоров'я, його складові і від чого воно залежить.

     Як зберегти на довгі роки молодість та красу жінкам, правильно доглядати за шкірою, як користуватися косметичними засобами порадять Вам матеріали IV розділу «Шукайте лікаря в природі».



Немає коментарів:

Дописати коментар