четвер, 17 листопада 2016 р.

«Я студент і я пишаюсь цим»

«Я студент і я пишаюсь цим»
День студента

17 листопада традиційно відмічається Міжнародний День студента. Це по справжньому радісне і зворушливе свято молодості, дотепності та ентузіазму. Саме тому в цей день у центральній  міській бібліотеці імені Костя Солухи відбувся захід «Я студент і я пишаюсь цим». 
Метою заходу було  поглибити знання студентів про святкування цього свята, виховувати  в юних любов до життя, до молодості, вміння помічати красиве. 
Під час заходу присутні згадали історію цього свята та як цей день відзначають в інших країнах, їм були наведені  цікаві факти і крилаті вислови про життя студентів та студентські традиції. 
Цікавинкою заходу були  думки, емоції і побажання молоді на тему: «Я студент  і пишаюся цим», «Моя спеціальність найкраща, тому що…»,«Я вступив до Інституту, бо…», «Бажаю…».

Немає коментарів:

Дописати коментар